درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

در این وبلاگ به شرح معرفی و روش های درمانی سینوزیت و بیماری ها تنفسی و جراحی سینوس و مشکلات سینوزیت خواهم پرداخت.
برخی از پست های این وبلاگ صرفاً شرح حال نویسی واقعی از زبان بیمار با برخورد با پزشکان و بیمارستان و پرسنل در حین درمان بوده و ارزش قانونی و علمی ندارد.

آخرین نظرات
  • ۳ فروردين ۰۲، ۰۹:۰۳ - مجید
    سلام

بعد از رفتن به بیمارستان پارس و کهنسال بودن پزشکان معالج و عدم زیر بار رفتن برای انجام عمل آندوسکوپی مجدد به بیمارستان رسول اکرم رفتم، دوباره سی تی اسکن انداختم از سینوس و خوشبختانه ایندفعه عکس ها رو کامل انداخت و CD گرفتم، در ط سوم بخش گوش و حلق و بینی و رفتم که نوبت بگیرم، گفت چهارشنبه باید بیای من که حدود 4 سال رسول اکرم رفت و آمد داشتم برای مشکل سینوسم دیدم این اواخر خیلی بازی درآوردن و مدیریت این بخش بسیار ضعیف شده، قبلاً خ زیاد برای عمل سینوس و بینی و ... میومدن رسول اکرم و حسابی شلوغ بود و هر روز هم پزشک داشتند، خلاصه اینکه مدیر این بخش دکتر علیرضا محبی شده و چهارشنبه ها هست (دکتری که عمل دوم من انجام داده بود) و اصلاً برخورد و سواد علیرغم شهرتش رضایت بخش نیست و نخواستم مجدد برم پیشش و تصمیم گرفتم دوباره برم بیمارستان امام خمینی ...

نظرات (۱)

سلام 

من فشار خونم معمولا /٩٥٩روی١٣/١٤هستش زیر نزر پزشک هستم الان فشارم هم کنترل هستش

غلظت خونم هم ١٨ هستش دکتر مشاره با متخصص کوش وحلق وبینی را پیش نهاد کرده ایا غلظط خون و فشار خون به تنفسم مربوط میشود چیکار باید بکنم لطفا رهنمایی کنید

پاسخ:
سلام، بله اگر عفونت سینوس داشته باشید و فعالیت کم باشه و استرس شدید ممکنه مقدار گلبول سفید در خون زیاد باشه غلظت خون میره بالا و خود بنده هم این مشکل پیدا کردم شما ازمایش خون بدید علت مشخص بشه مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی برای فشار خون احمقانه هست. در واقع برید پیش این تخصص ممکنه بینی شمارو هم مثل بنده عمل کنه که مثلا اکسیژن بیشتر برسه و  عفونت قارچی و .... هم پیدا کنید تحت هیچ عنوان سراغ دکتر بینی نرید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی