درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

در این وبلاگ به شرح معرفی و روش های درمانی سینوزیت و بیماری ها تنفسی و جراحی سینوس و مشکلات سینوزیت خواهم پرداخت.
برخی از پست های این وبلاگ صرفاً شرح حال نویسی واقعی از زبان بیمار با برخورد با پزشکان و بیمارستان و پرسنل در حین درمان بوده و ارزش قانونی و علمی ندارد.

آخرین نظرات
  • ۳ فروردين ۰۲، ۰۹:۰۳ - مجید
    سلام

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

کارت عمل جراحی اندوسکپی از دکتر صادقی گرفتم و بعد از حدوداً 45 دقیقه انتظار مجدد اسم منو صدا زدند و دکتر آمالی مجدد CD عکس سیتی اسکن منو دید و نوبت عمل یادداشت کردند، تاریخ 15/07/95 یعنی هفته آینده باید عمل کنم! یه برگرده دادن که برای تایید متخصص بیهوشی و باید دو هفته قبل از عمل اونو ببرید پیش دکتر بیهوشی، رفتیم ساختمون کنسر که دقیقاً درب بزرگ بیمارستان امام خمینی برید داخل سمت پایین حرکت کنید میرسید، باید از 7 صبح برید و مثب بانک دکمه بزنید نوبت بگیرید و دیدیم صف طویلی واستادن و گفتن ما از صبح نوبت گرفتیم و دکتر قرار ساعت 2 ظهر بیاد، از انتظامات پرسیدیم گفت هر روز به غیر از 5 شنبه ها هست، و قرار فردا صبح بریم نوبت بگیریم و تا ظهر و ... کار انجام بدیم.

هزینه بیمارستان و عمل هر چی پرسیدیم چقدر؟ کسی جواب نداد و گفتن با هزینه دولتی حساب میشه، گوگل کردم الان دولتی شبی حدودً 130 میوفته و یک شب قبل عمل باید بستری بشید و مثل آفر تورها 1 شب و 1 روز حساب میشه و باید پول دو روز برای بستری بدید.

 

انشالله اطلاعات بعدی وقتی بستری شدم مینویسم.... بدرود

  • درمان سینوزیت

بعد از قطع امید کردن از عملکرد بیمارستان رسول اکرم و دکتر علیرضا محبی رفتم بیمارستان امام خمینی و کلی بیمار از صبح اومده بودن که ویزیت بشن و انگار کل بیمارهای رسول اکرم که چند سال پیش اونجا رو شلوغ کرده بودند هجوم آورده بودند سمت بیمارستان امام، از در بالای بیمارستان امام که وارد شدید باید اندکی سمت چپ پیاده روی کنید و پایین برید مثل بانک با دستگاه نوبت بگیرید، دکتر صادقی روزهای چهارشنبه خودشون هستند و مدیر بخش بینی هستند، تعریف ایشون رو در اینترنت دیده بودم که خانمی نوشته بودند سینوس عمل کردند و خوب شدند، اصلاً شبیه دکترهای اتو کشیده و از خودراضی نیستند و حرف های اضافی نمی زنند، قبل من 2 خانم بیمار بودن و هر دو فوراً تشخیص دادند و یکیشون مثل من دستور عمل سینوس دادند، بینیی من رو دیدند و گفتن باید با آندوسکپی عمل بشه، از ایشون در مورد فوت اون آقا در بیمارستان امام سوال کردم و ایشون خندیدند و گفتند شما چرا اون هزار نفری که خوب شدند رو نمیگید و اگر از جاده کرج هم رد بشید خطر مرگ وجود داره! (مثال کلیشه ای که اغلب پزشکان میزنند) بگذریم در هر صورت من که با ده ها پزشک تو این تخصص بینی و ... تا الان صحبت کرده بودم دکتر صادقی تنها دکتری بود که دیدم با سوالت من نه بهم ریخت، نه دستش لرزید و نه سوالات بیخود که ازدواج کردی و... پرسید و مثل یک دکتر واقعی کوتاه به اصل ماجرا و مشکل پرداخت، در نهایت ایشون کارت عمل دادند و برای پزشک دیگر (دکتر امین آمالی) که عمل سینوس انجام می دند نوشتند که بستری بشم و قرار هست دکتر آمالی بنده رو مهر ماه 95 عمل کنند.

 

  • درمان سینوزیت

بعد از رفتن به بیمارستان پارس و کهنسال بودن پزشکان معالج و عدم زیر بار رفتن برای انجام عمل آندوسکوپی مجدد به بیمارستان رسول اکرم رفتم، دوباره سی تی اسکن انداختم از سینوس و خوشبختانه ایندفعه عکس ها رو کامل انداخت و CD گرفتم، در ط سوم بخش گوش و حلق و بینی و رفتم که نوبت بگیرم، گفت چهارشنبه باید بیای من که حدود 4 سال رسول اکرم رفت و آمد داشتم برای مشکل سینوسم دیدم این اواخر خیلی بازی درآوردن و مدیریت این بخش بسیار ضعیف شده، قبلاً خ زیاد برای عمل سینوس و بینی و ... میومدن رسول اکرم و حسابی شلوغ بود و هر روز هم پزشک داشتند، خلاصه اینکه مدیر این بخش دکتر علیرضا محبی شده و چهارشنبه ها هست (دکتری که عمل دوم من انجام داده بود) و اصلاً برخورد و سواد علیرغم شهرتش رضایت بخش نیست و نخواستم مجدد برم پیشش و تصمیم گرفتم دوباره برم بیمارستان امام خمینی ...

  • درمان سینوزیت

دکتر حسنانی یکی از دکترهایی هست که بیشتر زیبایی عمل می کنه و به واسطه تبلیغات و سایتش عمل زیادی انجام داده و نمونه کار زیاد داره... از طریق کانال تلگرام با ایشون مشورت و برای زیبایی 6 میلیون می گیرن و برای سینوس 6.5 میلیون تومان! جالب هست که برای آندوسکوپی سینوس مبلغ بیشتری می گیرند!

 

  • درمان سینوزیت

 

3 ماه پیش رفتم بیمارستان امام خمینی و دکترها گفتند بهتر عمل آندوسکپی سینوس انجام بدم و وقت عمل دادند ولی به علت اینکه دیدم قبلاً یک نفر رو اونجا سلاخی کردند و سر این عمل بنده خدا کشته شده! نرفتم عمل کنم! بعد از گذشت 3 ماه و گرمای هوا هنوز هم خوب نشدم و تصمیم گرفتم برم بیمارستان پارس...

این دکتر زیر ذره بین:

دکتر تربتیان ایشون متخصص گوش و حلق و بینی هستند، قبل از عمل دوم به پیشنهاد یکی از پزشکان به سراغ ایشون رفتم و ایشون خیلی توصیه کردند که بینیت باید عمل بشه و انحراف داره برات عمل می کنم، که من البته پیش ایشون نرفتم عمل کنم! دیروز مجدد به بیمارستان پارس نزد ایشون رفتم و گفتم که الان دوبار عمل انحراف کردم، گفت خوب خوب... گفتم که سینوسم عفونت کرده و مسدود شده و بازم گفت خوب خوب... گفتم بهتر عمل سینوس انجام بدم و 6 ماه هست که مشکل با قرص حل نشده و معدم داغون شده از قرص خوردن! حسابی ترسیده بود و دیدم دستش داشت میلرزید و گفت نظرت برای من مهم نیست دوبار عمل کردی بازم می خوای عمل کنی! دقیقاً مشخص بود که حوصله دردسر نداره و داره از سر باز می کنه و هر چی میگفتم عفونت سیاه رنگ و سینوس مسدود شده می گفت ربطی نداره!!! شاید از چیز دیگه هست!!!!

در پاسخ به ایشون باید گفت آقای دکتر تربتیان: در پزشکی همه چیز به هم مرتبط! به نقل از دکتر نراقی شخصی که بیش از یکسال هست که سینوزیت داره حتی اگر به درمان دارویی هم جواب بده بهترین کاندیدای عمل جراحی آندوسکپی سینوس هست، در واقع عمل انحراف بینی هیچ ارتباطی با عمل آندوسکوپی نداره و اگر سینوس بسته شده باشه  و در بلند مدت درمان نشه حتماً باید با آندوسکپی باز بشود، هر چند طبیعتاً ایشون بهتر از ما این مسئله رو می دونستند ولی به دلیل عدم حوصله جهت ریسک عمل و ... از گفتن واقعیت سر باز زدند!

بیماران این دکتر الان اکثراً افراد سالمند هستند و اصلاً حوصله جواب دادن و ریسک عمل نداره و کلاً 4 تا قرص مینویسه و خلاص در مطب ایشون هم اغلب افرادی که گلوشون درد میکنه یا کمی وز وز گوش دارن برای گرفتن قطره می رن و هیچ بیمار عمل کرده زیبایی یا سینوس در مطبشون و مراجعه کننده ها یافت نمیشه...

در پایان توصیه می کنم تحت هیچ شرایط سراغ این دکتر نرید، اصلاً حوصله درمان و ... ندارند و فقط در حد درمان سرپایی پاسخگو هستند!

در ضمن هزینه ویزیت این دکتر در بیمارستان پارس 40 هزار تومان و هزینه سیتی اسکن نیز حدود 200 هزارتومان است!

اگر بیمه تکمیلی ندارید رفتن به بیمارستان پارس و خصوصی اشتباه، در بیمارستان رسول اکرم هزینه همین سی تی اسکن با دفترچه سلامت 20 هزارتومان است.

 

 

  • درمان سینوزیت