درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

در این وبلاگ به شرح معرفی و روش های درمانی سینوزیت و بیماری ها تنفسی و جراحی سینوس و مشکلات سینوزیت خواهم پرداخت.
برخی از پست های این وبلاگ صرفاً شرح حال نویسی واقعی از زبان بیمار با برخورد با پزشکان و بیمارستان و پرسنل در حین درمان بوده و ارزش قانونی و علمی ندارد.

آخرین نظرات
  • ۳ فروردين ۰۲، ۰۹:۰۳ - مجید
    سلام

دکتر اصلان احمدی

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

دکتر اصلان احمدی عضو هیئت مدیره بیمارستان بیمارستان رسول اکرم | متخصص گوش و حلق و بینی | درمان سرطان | عمل زیبایی بینی

این دکتر زیر ذره بین:

چند هفته پیش بیمارستان رسول اکرم رفتم، قرار بود ساعت 3 بیان ساعت 4:30 بسیار خوشحال و با روی گشاده اومدن، برام سی تی اسکن نوشن که چون اشتباه نوشته بودن! (باید کرونال می نوشتن که اسپیرال نوشته بودند و جزیئات سینوس من اصلاً مشخص نبود) تشخیص بعدی رو مشکل کرد! بعد از سی تی اسکن که برگشتم تا نشون ایشون بدم بیماران گفتن موبایل زنگ خورد و بدون اینکه به بیماران بگن رفتن! بیمار اورژانسی داشتن! و اصلاً فکرش هم کسی نکرد که نامزدش بوده :) اصلاً هم به توضیحات بیماران در حین ویزیت توجه نمی کرد، جالب بود یک پسری اومده بود به ما گفت دکتر عالی هست، عالی، بعد گفت فقط گوشم رو عمل کرده یک ماه نمی تونم بخوابم! و رفت داخل و دوباره وقت عمل گرفت!!! (نفهمیدم خوب بوده یک ماه نتوسنته بخوابه یا و ...) خلاصه اینکه مثل جنگ بیمارا رو ویزیت کرد و یکهو هم رفت! جالب اینکه 99% بیماارن خودش رو که عمل زیبایی کرده بودند گفته بود که بیان بیمارستان رسول اکرم تا چسب و ... عوض کنه... احتمالاً این هم یک نوع استفاده بهینه از موقعیت تا تبلیغات و معرفی کارشون در جایی پرجمعیت بشه... در هر صورت اصلاً دکتر جالبی نبود!

نظرات (۱۴)

دکتر احمدی اصلا عمل  گوش نمیکنن فقط حنجره هست.خیلی هم دکتر خوبی هستن 
پاسخ:
تخصص اینگونه پزشکان کلاً گوش، حلق بینی هست و مجوز عمل گوش و حنجره و بینی دارند، در بیمارستان دولتی همه رو معمولاً عمل می کنند و برای مطب خودشون بصورت سلیقه ای ....
سلام
دوست عزیز احتمالا شما دکتر اصلان احمدی رو با شخص دیگری اشتباه گرفتید،چون ایشون سالها پیش نامزد شدن و بچه هاشون یزرگن،من از مریضاشونم،واقعا از کارشون و صبر و شکیبایی و روی گشادشون هر چی بگم کمه،از همین جا به ایشون تشکر و خدا قوت میگم
من ۴سال قبل بینیم رو پیش دکتر عمل کردم افتضاحه.بعد ۶ ماه بازم عمل کرد افتضاحتر.خدا ازش نگذره اعتماد به نفس من آمده پایین .بینیم ترکیب صورتمو زده به هم.من که ازش راضی نیستم و به خدا واگزارش کردم.فقط بلده بگه خوب میشه نگران نباش.ولی گند زد به صورت من.
سلام 

این آقای دکتر به ظاهر خوش تیپ و خوش زبون مادر بنده رو با وعده وعید این که بهش کیفیت زندگی میدم و بدون گفتن اینکه این عمل چه پیامدهای خطرناکی داره رو تحت عمل بسیار سنگین 10 11 ساعته برد این آقا. بدترین زجرها رو کشید جلوی چشمان ما و بعدش مادرم فقط دو ماه سرپا بود بعدش دوباره تومور از همون قسمت هایی که دقیقا همون قسمت هایی که آقای جراح و دستیاران بخیه کرده بودند عود کرد ایشون حتی نتیجه موکد آزمایشگاه پاتولوژی رو انکار کرد با این که جواب آزمایش پاتولوژی مارجین های  (margin) عمل رو مثبت اعلام کرده ایشون زیر بار نرفت و ریشه کن کردن تومور رو اعلام کرد بعد هم دقیقا سه ماه بعد مادر بیچاره منو در حالی زخم گردنش در حال پیشرفت بود و به احتمال زیاد با این که میدونست راه هوایی اش به زودی مسدود خواهد شد با کمال قساوت قلب جواب کرد و گفت بذارید بمیره گفتنش خیییلی راحته ولی تحمل اون روزها وای چه روزی که بگن ببر مادرتو بذار تو خونه بمیره و هر بیمارستانی بری بگن ببر پیش جراح خودش و جراح خودش هم که ...................... من ماوقع رو گفتم قضاوت با شماست 
واقعا کارشان
افتضاح
بینی
همسرم
خراب
کرده
خداازش
نگذره
من دو سال پیش بینیمو پیش ایشون‌عمل کردم خیلی راضی هستم
هم خوش برخورد بودن و هم نتیجه ی کارشون در مورد من خوب بود، موفق باشن همیشه
عاااااالی
بهترین دکتر! خیلی از بینی ام راضی هستم🙏🏻

بدون شک  زندگی دوباره  فرزندمو مدیون  ایشون هستم، خدا بهشون عمر با عزت بده

من۲هفتست بینیم عمل شده..خیلی راضی ام هم از شکل بینیم هم اینکه سرسوزنی اذیت نشدم.ضمنا اخلاق و گشاده رویی واحساس مسیولیت اقای دکتر قابل تحسینه.دوسشدارم

پاسخ:
تا 2 سال اول حتی میشه گفت بینی بی حس هست و چیزی از درد و ... حس نمی کنید و به مرور بعد از چند سال بینی شکل خودش را نشون خواهد داد، اگر مشکی باشه خدای نکرده با فاصله زمانی زیاد بروز پیدا می کنه...

با سلام

من پارسال دکتر احمدی لوزه ام رو عمل کردن

واقعا واقعا دکتر خوش برخورد و کار بلدی بودن

من واقعا راضی هستم.الهی خدا خیرشون بده.خیلی دکتر خوش اخلاقی هستن.و خیلی حرفه ای

من خدا رو شکر مشکلم حل شد

پاسخ:
عمل کردن لوزه کار بسیار اشتباهی و الان توسط پزشکان خارج و داخل توصیه نمیشه!
قبلا عمل لوزه زیاد انجام می شد!

بینی همسر بنده رو هم خراب کرده طوری که نخ بخیه ها از زیر پوست بینی زده بیرون ایشالا که کوید 19،انگلیسی بدون درمان بگیره

سلام من یکسال پیش جراحی بینی کردم عالیه از ساعت اولیه که بهوش اومدم به راحتی نفس می کشم هم ظاهر کاملا طبیعی دارم که کسی باور نمی کنه جراحی کردم و هم تنفس عالی  .خدا حفظشون کنه

من پدرم پارسال پیش اصلان احمدی که واقعا حیفه بهشون بگم دکتر عمل حنجره انجام دادند.  در اولین مراجعه که با پدرم داشتیم گفتند که حتما خوب میشید و هیچ خطری نیست و کلا امید دادند ولی بعد از عمل خوب که نشدند هیچی بلکه روز به روز بدتر هم شدند. بعد از عمل هم چندین مراجعه داشتیم و بدون اینکه حنجره را چک کنن می گفتند که همه چجی عالیه و هیچ مشکلی نیست. بعد از عمل به دکترای دیگه هم مراجعه کردیم و گفتند که اصلا کاری نکردند و هیچ توموری از حنجره برداشته نشده است. بعد از چند ماه هم پدرم فوت شدند. ایشان سواد پزشکی ندارند و خواهش میکنم بیماران خود را پیش ایشان نبرید و هرگز بهشون اعتماد نکنید. 
خواهش می کنم بیمارای خودتون رو پیش چندین دکتر ببرید و سپس تصمیم نهایی رو بگیرید.
 

من اینجا اومدم نظرات و خوندم برای پدرم ولی به آنهایی که ناراضی بودن توجه نکردن ولی ایشون پدر من و از بین برد خدا ازش نگذره فقط پول و میبینه نه چیزه دیگه وجدان ندارن روزی نیست که نفرینش نکنیم همهخانواده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی