درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

در این وبلاگ به شرح معرفی و روش های درمانی سینوزیت و بیماری ها تنفسی و جراحی سینوس و مشکلات سینوزیت خواهم پرداخت.
برخی از پست های این وبلاگ صرفاً شرح حال نویسی واقعی از زبان بیمار با برخورد با پزشکان و بیمارستان و پرسنل در حین درمان بوده و ارزش قانونی و علمی ندارد.

آخرین نظرات
  • ۳ فروردين ۰۲، ۰۹:۰۳ - مجید
    سلام

دکتر محمد مهدی تربتیان

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

 

3 ماه پیش رفتم بیمارستان امام خمینی و دکترها گفتند بهتر عمل آندوسکپی سینوس انجام بدم و وقت عمل دادند ولی به علت اینکه دیدم قبلاً یک نفر رو اونجا سلاخی کردند و سر این عمل بنده خدا کشته شده! نرفتم عمل کنم! بعد از گذشت 3 ماه و گرمای هوا هنوز هم خوب نشدم و تصمیم گرفتم برم بیمارستان پارس...

این دکتر زیر ذره بین:

دکتر تربتیان ایشون متخصص گوش و حلق و بینی هستند، قبل از عمل دوم به پیشنهاد یکی از پزشکان به سراغ ایشون رفتم و ایشون خیلی توصیه کردند که بینیت باید عمل بشه و انحراف داره برات عمل می کنم، که من البته پیش ایشون نرفتم عمل کنم! دیروز مجدد به بیمارستان پارس نزد ایشون رفتم و گفتم که الان دوبار عمل انحراف کردم، گفت خوب خوب... گفتم که سینوسم عفونت کرده و مسدود شده و بازم گفت خوب خوب... گفتم بهتر عمل سینوس انجام بدم و 6 ماه هست که مشکل با قرص حل نشده و معدم داغون شده از قرص خوردن! حسابی ترسیده بود و دیدم دستش داشت میلرزید و گفت نظرت برای من مهم نیست دوبار عمل کردی بازم می خوای عمل کنی! دقیقاً مشخص بود که حوصله دردسر نداره و داره از سر باز می کنه و هر چی میگفتم عفونت سیاه رنگ و سینوس مسدود شده می گفت ربطی نداره!!! شاید از چیز دیگه هست!!!!

در پاسخ به ایشون باید گفت آقای دکتر تربتیان: در پزشکی همه چیز به هم مرتبط! به نقل از دکتر نراقی شخصی که بیش از یکسال هست که سینوزیت داره حتی اگر به درمان دارویی هم جواب بده بهترین کاندیدای عمل جراحی آندوسکپی سینوس هست، در واقع عمل انحراف بینی هیچ ارتباطی با عمل آندوسکوپی نداره و اگر سینوس بسته شده باشه  و در بلند مدت درمان نشه حتماً باید با آندوسکپی باز بشود، هر چند طبیعتاً ایشون بهتر از ما این مسئله رو می دونستند ولی به دلیل عدم حوصله جهت ریسک عمل و ... از گفتن واقعیت سر باز زدند!

بیماران این دکتر الان اکثراً افراد سالمند هستند و اصلاً حوصله جواب دادن و ریسک عمل نداره و کلاً 4 تا قرص مینویسه و خلاص در مطب ایشون هم اغلب افرادی که گلوشون درد میکنه یا کمی وز وز گوش دارن برای گرفتن قطره می رن و هیچ بیمار عمل کرده زیبایی یا سینوس در مطبشون و مراجعه کننده ها یافت نمیشه...

در پایان توصیه می کنم تحت هیچ شرایط سراغ این دکتر نرید، اصلاً حوصله درمان و ... ندارند و فقط در حد درمان سرپایی پاسخگو هستند!

در ضمن هزینه ویزیت این دکتر در بیمارستان پارس 40 هزار تومان و هزینه سیتی اسکن نیز حدود 200 هزارتومان است!

اگر بیمه تکمیلی ندارید رفتن به بیمارستان پارس و خصوصی اشتباه، در بیمارستان رسول اکرم هزینه همین سی تی اسکن با دفترچه سلامت 20 هزارتومان است.

 

 

نظرات (۱)

  • زهرا کولیوند
  • من و دوستم سال 86 پیش دکتر تربتیان عمل زیبایی بینی انجام دادیم. سال 86 دو میلیون هزینه عمل دادیم و نتیجه افتضاح بود. دوستم تا به امروز دوبار عمل ترمیمی انجام داده. من هم دنبالدکتر مناسب برای ترمیم هستم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی