درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

درمان سینوزیت و اندوسکپی بینی

درمان سینوزیت، درمان و معرفی پزشکان جراح بینی و اندوسکپی سینوس

در این وبلاگ به شرح معرفی و روش های درمانی سینوزیت و بیماری ها تنفسی و جراحی سینوس و مشکلات سینوزیت خواهم پرداخت.
برخی از پست های این وبلاگ صرفاً شرح حال نویسی واقعی از زبان بیمار با برخورد با پزشکان و بیمارستان و پرسنل در حین درمان بوده و ارزش قانونی و علمی ندارد.

آخرین نظرات
  • ۳ فروردين ۰۲، ۰۹:۰۳ - مجید
    سلام

راه های جدید درمان سینوزیت

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۵۲ ب.ظ

راه های درمان سینوزیت متفاوتند و بستگی به نوع سینوزیت شما دارد اما قابل درمان و علاج می باشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین راه های درمان تخلیه کردن چرک و عفونت های داخل بینی می باشد. بنده برای دریافت پاسخ پرسش شما با یک عطار نیز گفت و گو کردم و برایتان هم راه های درمان بصورت داروهای شیمیایی را ذکر می کنم و هم بصورت طب سنتی. البته شما ابتدا باید از اینکه سینوزیت دارید مطمئن باشید تا راه های زیر را امتحان کنید ولی تاثیرِ تشخیص و درمان پزشک ، بسیار بیشتر و مطمئن تر از روش های زیر می باشد


راه درمان بصورت استفاده از داروهای شیمیایی


1- آنتی بیوتیک ها : که در صورت تشخیص بیماری به علت عفونت های باکتریایی از آن استفاده می شود که مدت آن بین 4 تا 12 هفته می باشد.


2- آنتی هیستامین : که بصورت خوراکی تجویز می شود.


3- استفاده از روطبت و بخور: مانند استفاده از دستگاه بخور و یا جکوزی یا سونا.


4- شست و شوی مرتب بینی برای پاک سازی مخاط بینی.


5- انواع داروهای ضد درد مانند آسپرین و استامینوفین برای کاهش درد.


6- عمل جراحی در صورتیکه درمان به روش دارویی موثر نباشد.


راه های درمان بصورت طب سنتی


1- استفاده از مخلوط آب و عسل . بدین صورت که به ازای هر 5 قطره عسل ، 10 قطره آب اضافه کنید و با یکدیگر مخلوط کنید . و سپس به صورت دراز کش قرار بگیرید و 2 یا 3 قطره از این مخلوط را داخل هر سوراخ بینی بریزید و حدود 3 دقیقه در همین حالت قرار بگیرید(درازکش) و سپس دو دقیقه هم بصورت ایستاده و یا به شکل خم شده به جلو قرار بگیرید . سپس بصورت کامل مخاط بینی خود را تخلیه و پاک کنید . این کار ممکن تا 20 دقیقه هم طول بکشد. شما باید این کار را هر روز و به مدت 20 الی 30 روز انجام بدهید. در ضمن بعد از این کار میتوانید از سرم های شست و شو که در داروخانه ها موجود می باشد استفاده کنید تا بهتر نتیجه بگیرید .


2- استفاده از پهن الاغ ماده! که به عنبر نصا شهرت دارد. شما میتوانید عنبر نصا را از عطاری ها تهیه کنید .بعد از تخلیه و پاک سازی کامل بینی باید عنبر نصا را حرارات داده تا دود حاصل از آن را به داخل بینی بکشید . این کار همراه با سوزش می باشد اما بسیار بسیار برای درمان سینوزیت مفید می باشد. این کار را حدود 5 دقیقه انجام بدهید . در حین انجام این کار از بینی شما مخاط و عفونت های چرکین خارج می شود که به محض احساس این عفونت ها سعی کنید بینیتان را کاملا پاک کنید. این کار را هر روز و به مدت 7 الی 10 روز انجام دهید.


3- استفاده از روغن سیاه دانه. روش استفاده ازآن بدین صورت است که باید هرشب فقط داخل یکی از سوراخ های بینی بریزید و شب بعد داخل سوراخ بعدی . این کار را نیز به مدت 30 روز انجام دهید.


روش های درمانی بسیار زیادی وجود دارد که اگر به یک عطار مشهور و با تجربه مراجعه کنید راه های خارق العاده زیادی را برای درمان بسیار سریعتر به شما نشان خواهد داد و مطمئن باشید که سینوزیت علاج دارد و اگر کسی به شما گفته که علاج ندارد بدلیل نادانی او بوده است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی